Sunday, April 18, 2010

ANDAI


dikala otak penuh dgn ilmu TITAS.....
dh xmampu mengawal diri untuk menulis....

selamat berjaya esok semua...

.............................................
andai aku sudah banyak terasa dengan sikap mu terhadap aku
aku mula rasa ingin melupakan kamu...

andai dirinya tidak boleh menerimaku...
aku akan cuba untuk tidak merapatimu lagi...

andai hati terdetik untuk mengatakan tidak....
aku akan menzahirkannya dengan perbuatanku....

andai dirinya tidak memerlukan diriku...
jangan biarkan diriku mengetahui segala tentangnya...

andai dirinya ada orang lain untuk bergantung....
jangan bernarkan sesiapa mengorek rahsiamu....

andai aku tidak bisa memahamimu...
aku akan memahami diriku terlebih dahulu...
......................

kali pertama meluahkan rase di blog.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails