pagi2 ni bangun....
8tv terpasang....
maka nya....
dengar hotfm lah....
hot chat....PENING....
lucu ah ade mamat nk sangat jumpe fafau 2....
yg fafau pon...sampai pening pikir pasal mamat 2...
relaks ah fafau....
mamat 2....paling kuat pon masok hospital saket jiwe je macam 2 perangai....
mentang2 la fafau 2 single lagi....
sibuk2 jer nk bagi tau satu malaysia....
yang buat aku saket perot ni pasal makan malam semalam kot...
mama yg bagi tau....
sebab mama pon saket perot gak semalam....
kerna saket perot semalam 2....
2.30 pgi baru dapat tidor....
pas 2 kene bangun awal....
bese ah...
duduk rumah....
mama kene g sekolah...
so, sampai anak2 dye bangun...
baru dye g sekolah....
bangun tadi pon...
tetap saket lagi....
nk pegi klinik ker x ney....
dilema lah pulak...
Showing posts with label pening. Show all posts
Showing posts with label pening. Show all posts
Wednesday, May 5, 2010
Wednesday, April 28, 2010
aku neutral
pilihan raya yg baru ini.....
aku hanya ikot perkembangannya sahaja...
tpi bukan bermakna segala politik di sana aku tau....
aku hanya tau sapa lawan sapa.....
sapa tarik diri....
n akhirnya,,,
sapa menang
dan siapa kalah....
xlebih dri itu ok...
dan selepas 2...
aku post pasal kemenangan BN...
cukup....
komen dalam blog aku xterima...
tpi diluar, laen cerita...
mereka berpendapat tatkala aku menulis tentang kemenangan bn...
dh menggambarkan aku sokong bn....
en. A:
qamar, ko mesti suke an bn menang....siap post blog lagi 2....
en, B:
qamar, mase pas mng xpost....time bn mng la bru nk post...
jawapan untuk mereka...
1 adakah posting itu menggambarkan sokongan????
2 aku bru berbog dlm sebulan....mane ade pilihan raye sebulan lalu....
3 klu pas mng pon...aku tulis...so aku sokong pas ker???
4 mane ayat serta frasa yang buat aku suke akan kemenangan bn???
5 aku NEUTRAL....
..................
ape dasar neutral aku???
1 berfikir secara rasional tanpa terikat dengan mana2 haluan / parti....
2 xsuke ambil tau bila politik yang dimainkan adalah politik budak2....
3 xakan menyebelahi mana2 pihak sesuka hati mengenai sebarang isu...
kesimpulannya....
aku suke politik lah....
pening aku dibuatnye.....
eh suke ker x ney????
adus...pening la politik ney...
aku hanya ikot perkembangannya sahaja...
tpi bukan bermakna segala politik di sana aku tau....
aku hanya tau sapa lawan sapa.....
sapa tarik diri....
n akhirnya,,,
sapa menang
dan siapa kalah....
xlebih dri itu ok...
dan selepas 2...
aku post pasal kemenangan BN...
cukup....
komen dalam blog aku xterima...
tpi diluar, laen cerita...
mereka berpendapat tatkala aku menulis tentang kemenangan bn...
dh menggambarkan aku sokong bn....
en. A:
qamar, ko mesti suke an bn menang....siap post blog lagi 2....
en, B:
qamar, mase pas mng xpost....time bn mng la bru nk post...
jawapan untuk mereka...
1 adakah posting itu menggambarkan sokongan????
2 aku bru berbog dlm sebulan....mane ade pilihan raye sebulan lalu....
3 klu pas mng pon...aku tulis...so aku sokong pas ker???
4 mane ayat serta frasa yang buat aku suke akan kemenangan bn???
5 aku NEUTRAL....
..................
ape dasar neutral aku???
1 berfikir secara rasional tanpa terikat dengan mana2 haluan / parti....
2 xsuke ambil tau bila politik yang dimainkan adalah politik budak2....
3 xakan menyebelahi mana2 pihak sesuka hati mengenai sebarang isu...
kesimpulannya....
aku suke politik lah....
pening aku dibuatnye.....
eh suke ker x ney????
adus...pening la politik ney...
Subscribe to:
Posts (Atom)
