Tuesday, June 21, 2011

Entri Panas

Selama ini, dalam setiap entri yang aku hasilkan, semua dengan bantuan visual. Apa salahnya jika mencuba gaya penulisan yang baru. Mungkin lebih banyak idea boleh aku luahkan. Lagi-lagi banyak betul masalah telah berlaku didalam dan diluar kampus.

*semua ini gara-gara posting blog Prasasti Jiwa

Macam ala-ala zombi sikit malam ney. Berjaga walaupun mengharungi hari yang sibuk dan meletihkan hari ney. Penat dye, tuhan sahaja yang tau. Dah macam atlet UMP aku dok berlegar-legar di seluruh kampus gambang hari ney.

*masih terkejut dengan kemalangan yang menimpa kawan kesayangan di Johor.

Walaupun diawalnya seolah-olah ditipu akan kejadian tersebut. Namun, atas inisiatif sendiri, aku mencari apekah sebenarnya yang telah berlaku. 

>>anyway, aku masih meratapi kesedihan yang sedang teman aku hadapi. Sukar untuk gambarkan bentuk ujian dan halangan yang sedang beliau hadapi. Dan aku perlu memainkan peranan dalam menengkan kondisi emosi beliau. 

>>memikirkan idea penubuhan ruangan yang bersesuaian dengan bidang keutamaan sendiri. Tengok lah bagaimana ianya akan berlaku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails