Saturday, October 31, 2009

setelah sekian lama

akhirnya....
di akhir bulan oktober yang paling sebok lagi menyakitkan yang pernah aku lalui...
paling aku sesali sehingga ke hari ini, aku terlupa akan satu tarikh yang sangat penting dalam keluarga aku..
entri ini sangat menarik untuk aku namun aku x akan memajangkan entri ini kerana bagi aku biarlah aku memendamnya...
mungkin aku masih menunggu masa yang sesuai untuk aku meluahkannya..

bila tulis pasal bulan oktober, aku mmg xmenang tangan melayan kerja2 yang ada..
namun aku masih mengganggap ianya suatu pengajaran buat aku yang sering dibuai mimpi indah..
mungkin selepas ini, aku mampu menangani masalah selepas ini dengan lebih baik...
dan melangkah ke bulan baru esok, aku mungkin masih dibayangi segala kesedihan bulan ini.
aku harap juga bulan ini aku mampu tangani dengan lebih baik dari sebelum ini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails