Saturday, October 10, 2009

tamatnya minggu tyang azab

syukur kehadrat ilahi...
sebuah minggu yang dipenuhi dengan penghantaran assignment telah pown berakhir..
mungkin ini merupakan ikhtibar untuk aku supaya tidak bertanguh2 lagi.
cabaran di minggu yang telah berlalu ini sungguh penuh dengan dugaan dan cabaran...
dengan kelas malam, kelas aku di sem ey yg memang banyak...
rase sesak mcm xde udare untuk bernafas rasenye..

dengan berakhirnye test kimia yg aku pown xnk ckp(mnangis x boley awb)
aku cube menenangkan pikiran aku untuk kelathan debat semalam..
walaupon aku memang meahar semalam,
tp aku puas kerana ianya membantu aku melupakan segala seksa seminggu..
menyiapkan tugasan2 yang aku anggap cukup menyakitkan...

maaf aku hulurkan kepada af kerana gagal menemankan dia berlatih debat semalam.
kalau ko jd aku ko mesti dh xlarat...
heeee....

No comments:

Related Posts with Thumbnails