Friday, January 8, 2010

berkawan2....

minggu yg masek blom tamat...lepas solt ney ade klas lg....
berat nk g..tp mungkin masih semangatblaja demi keputusan yg lebih bail sem ney....
namun apabila melihat keadaan sekarng,,agak takut untuk meletakkan harapan yg terlalu tinggi untuk sem ini.....
post kali ney bkn utk sesi tazkirah atau buat muhasabah diri...
just pembukaan sem 2 yg seronok bg aku yg berasa sangat bosan semasa sem lalu....

dikalangan rakan2ku....semakin ramai ber facebooking,,...
bg aku yg dh hampir 1 thon memakainya....perkembangan yg baik...selama ini aku hampir bersama kawan yg lama di facebook ini...padahal aku di tempat baru yg bnyk kawan....bermula last sem juga...1 demi 1 kawan aku beralih ke network ini....
sehingga hari ini...aiman, arifah, hasnun, ruzilan, naim.....mungkin ini sahaja rakan ku yg tiada dalam list kengkawan aku....fenomena....semua tetiba ber alih....n perbincangan yg aku selalu mulakan suatu ketika dahulu, kini menjadi perbualan hangat dalam kalangan pelajar diploma kejuruteraan mekanikal...game, quiz..gambar, komen n pebagai cerita seronok sehingga menimbulkan rasa x puas hati dikalangan mereka....ade pages n group bdk kelas aku...meletop....tp inilah keadaan pembukaan sem 2...yg mana semua org mula berjinak2 dgn facebook n seronok bila berjumpa ramai kawan....

bukan itu sahaja...

dalam kalangan orator juga begitu....selama aku pg latihan di sem 1....cerita tntg facebook hanya perbualan sipi2 yg dianggap remeh oleh beberapa org yg sombong selama ini..namun...pd masa yg lebih kurang sama dgn bdk kelas aku...semakin ramai pengguna perkhidmatan ini sehinggakan segala pengunguman mengenai latihan n perjumpaan hanya kan diupdate di group orator yg belum berumo seminggu rasa2nya...selama ini mempertikai tntg keseronokannya, tp bila dh suke...blog sendiri dh malas nk update,,,,

hahahhahaha.....seronok...harap berpanjangan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails