Monday, January 18, 2010

hari ahad....

dalam seminggu.hari ini lah paling best....
hahahahaha.....xpaya ke kelas...
xpaya ke mane2.....

tpi aku membuka hari hanya pada jam 9pg...
hu~penat sangat borak dgn wan smlm...
abs dgn wan, sambong lgi dgn syafiq....
huh...

tapi pelbagai kekusutan disebalik ahad yg selalunyer seronok....
1-cafe hanya bukak satu....
npe lah satu jew yg bkk...dye ingt bdk2 sume makan kt luar kew ari ney....
dlm 2 kali aku pgi....
makanan abs, tinggal sket jew...huh...makan lah ape yg tinggal....

2-fb user yg coi....
sengal....
aku tengah komen2...dye masok bahase ganu plak...
ble aku xpaham....
ajk membe dye bahan aku plak....
panas ah...melarat2 smpi maghrib begado....
xtau aku klu ikhu wang jumpe aku...
mesti dye ingat aku marah glew kt dye..
padalah aku maen2 jew....
pas2..ade plak yg melahar kt status aku.....
mampos la...apeda....
pulak nk melahar2 kt status aku..klu gamba kew xpe lah....
sbb gamba mmg slalu sng bwk borak...nie...
huh~

mungkin 2 jew kot...yg laen sume perkara yg sering kali berlaku setiap hari....xeran dh....
hizam..nk cable.....

 
teringat mase pgi umt...hanya 2 gamba ney dlm enset ker.....huh...yg laen entah la....
tp aku mmg xbnyk msok gamba sbb bnyk amek gamba....

No comments:

Related Posts with Thumbnails