Sunday, August 7, 2011

3 Titah Harian

TITAH SATU CAPAIAN 1


Adelah lagi cadangan kepala negara pasal kene bina tempat solat disemua kawasan perumahan mahupun kawasan pelancongan. Bro, kita dah merdeka masuk 54 tahun.
Ini punya hal, 20-30 tahun dulu punya, sekerang patutnya fikir cmna nak tunjukkan kat orang lain kita ney negara islam. Dan negara islam is not only ruang solat, it's everything ok!!!!
Anyway, walaupun ini lagi satu langkah lambat kerajaan, but aku memang sokong lah kn. Kalau difikirkan, ini sememangnya langkah yang terbalik dengan ISLAM HADHARI yang dulu 2.
Maybe ini langkah nak gerakkan balik, haha. Ada ke yang nak usahakan balik??

TITAH DUA CAPAIN 2

Sebuah kelab paling berani didunia, telah mengikat kontrak budak 7 tahun untuk permainan bola sepak.
Giler ke haper???
Nak jimat kos kot, dlu guna wang berjuta2 utk beli budak berlagak paling mahal gagal membuahkan hasil kepada kelab, ney yang beli murah2 jer.
Aku tak sabar nak tunggu budak ney besar dan main untuk kelab ney. BERANGAN!!!!

TITAH TIGA CAPAIAN 3

Selepas bebanan hutang negara uncle sam yang angkanya lebih 14 trilion, adelah kepala besar negara kita ney yakin dengan kekuatan ekonomi katanya, negara ini tidak akan terjejas dengan masalah tersebut.
Katanya bila kita dh bergantung dengan india dan china, kita akan terlepas dari semua itu. Wey, berdiri di bumi yang nyata. Dua negara yang ko bergantung 2 pon terkena tempias, ko ckp negara ney xde masalah. WOW!!!!
Negara ney dh lama bergantung dengan india dan china, masa krisis sub-prima dlu?? kene tempias ke x???
POLITIK mmg boleh mematikan ilmu dan fakta sebenar.

1 comment:

faizalnizam said...

POLITIK mmg boleh mematikan ilmu dan fakta sebenar - Ya itu memang faktanya.

Related Posts with Thumbnails