Friday, March 12, 2010

lame da...

labih dri 2 minggu rasenyer....
blog ney aku x sentuh....
rindu dengannye....

entri kali ni aku saje nk tulis bende yg dah lame aku nk tulis....
namun akibat kekangan masa sebelum ini....
rasenye, inilah masa paling sesuai untuk aku tulis....

pertama,
2 minggu ney aku sangat penat...
abis tebengkalai sumer kejer....
tiap2 malam folow latihan debat integriti....
abis pkol 2....
penat sangat ps balik latihan...
klu ade keje....
xtido malam la aku....
klu tido sgt pon....pkol 6 da bngn....
huh~

kedua,
mengikuti latihan debat perdana integriti 2010....
sepanjang 2minggu...tiap2 malam wakil ump berlatih xkire ape...
mmg banyak cabaran...
namun malam tdi....
aku folow untuk menghantar mereka ke lcct untuk mereka berangkat ke ums....
yg pertandingan nye akan bermula esok....

dengan kekuatan anggota seramai 6 pelajar n seorang pegawai....
semoga ape yg kita lakukan selama ini akan memberi suatu kebaikan
dan selamat berjaya membawa nama ump....
nie poster integriti tahon lalu....
yg tahon ney...xtau plak cm ne....
k...

No comments:

Related Posts with Thumbnails