Saturday, March 27, 2010

twitter

 
apliksi yg dah lebey setahon aku guna....
tpi sangat jarang update
sebabnyer
aku xde follow membe2 aku...
mereke xguna mende ney
jadi aku hanya folow artis yg mmg guna aplikasi ini
untuk merapatkan diri mereka dengan peminat...

........................................................................................

anyway penggunaan nye dh meluas...
bukan hanya tengok status org....
ade poll, photo, link n bnyk gi....
n paling aku suke...
dye ade trending...
yg mane seluruh dunia sedang update tentang perkara terseut di twitter...


mase aku bkk tadi...
bru tamat earth hour....
n trending nya juga pasal earth hour
ade juga sambutan hari jadi lady gaga ke 24...
n kegilaan baru..
justin bieber yg mmg sllu dlm list trending 2...

..........................................................................


untuk folow aku...
jumput2 kongsikan twitter anda untuk saya folow juga...

No comments:

Related Posts with Thumbnails