Wednesday, April 28, 2010

aku neutral

pilihan raya yg baru ini.....
aku hanya ikot perkembangannya sahaja...
tpi bukan bermakna segala politik di sana aku tau....
aku hanya tau sapa lawan sapa.....
sapa tarik diri....
n akhirnya,,,
sapa menang
dan siapa kalah....
xlebih dri itu ok...

dan selepas 2...
aku post pasal kemenangan BN...
cukup....

komen dalam blog aku xterima...
tpi diluar, laen cerita...
mereka berpendapat tatkala aku menulis tentang kemenangan bn...
dh menggambarkan aku sokong bn....

en. A:
qamar, ko mesti suke an bn menang....siap post blog lagi 2....

en, B:
qamar, mase pas mng xpost....time bn mng la bru nk post...

jawapan untuk mereka...
1 adakah posting itu menggambarkan sokongan????
2 aku bru berbog dlm sebulan....mane ade pilihan raye sebulan lalu....
3 klu pas mng pon...aku tulis...so aku sokong pas ker???
4 mane ayat serta frasa yang buat aku suke akan kemenangan bn???
5 aku NEUTRAL....


..................
ape dasar neutral aku???
1 berfikir secara rasional tanpa terikat dengan mana2 haluan / parti....
2 xsuke ambil tau bila politik yang dimainkan adalah politik budak2....
3 xakan menyebelahi mana2 pihak sesuka hati mengenai sebarang isu...

kesimpulannya....
aku suke politik lah....
pening aku dibuatnye.....
eh suke ker x ney????
adus...pening la politik ney...

2 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...sm la...sy pun..neutral gak...

tak tau la mn 1 yg betul...huhu..

slm kenal dari nabilah... :)

Qamar said...

SALAM NABILAH....

Related Posts with Thumbnails