Tuesday, April 20, 2010

engineering mathematics membunuh 'A' aku..

melalui hari yg sukar...
aku hanya ade mase yg kurang untuk cover sumer chapter dlm calculus ney....jadi sebagai alternatif nye...aku hanya stadi sumer spot yg lecturer kami suruh master....jadi...bukan semua lah kan.....namun, malang buat kami....x seindai sem lalu...aku stuck di soklan INTEGRATE USING PARTIAL FRACTION, VOLUME OF SPHERE, AND VOLUME OF FUNCTION USING SHEEL TECHNIQUE....geram....semuanyer bercekai buat ku....
series aku berani kerat jari...math aku sem ney ssh giler nk dapat A.....dah la markah test 2 aku xtau baik atau x....moga2 keadaan ini xkn berlaku lagi untuk 2 subjek yg akan datang....dan aku dapat bersedia dgn baik....

..............
mengalami saat yg sangat suram sekarang...

ala2 mcm putus cinta....tpi keadaan ini perlu aku atasi segera kerna 2 lagi perjuangan perlu aku jalani sem ini....sedey, muram, xgembira, xsuka, n dh xterkata rasa kecewa hari ini....
rase xboleh lgi nk teroskan semangat statik yg aku dh xnk anggap sbg "zon selesa"
sedeh nyer...nk nanges dpn die....tpi xnk bebankan die...
tpi perkara ini tetap akan aku pendam supaya menjadi pedoman...

*entri paling sedey dalam blog....
semangat untuk teros berjaya...
avata ku...cumel..

No comments:

Related Posts with Thumbnails