Wednesday, April 21, 2010

pak nil sudah kembali ke konti era,,,,


mengenang pemergian arwah din beramboi....
pak nil @ aznil nawawi lah orang yg paling merasai pemergian beliau...


sebelom ney...
aznil meluahkan perasaan sedey beliau dengan menyatakan rasa berat untuk keudara

namun berkat sokongan peminat
serta kekuatan pak nil
akhirnya beliau kembali keudara pada slot 'petang  era'

sepanjang masa keudara sebentar tdi pon...
pendengar tidak putus2 berkongsi agar pak nil kuat semangat untuk meneruskan hidup...
dan pak nil banyak mendengar dri berceloteh hari ney....


hidup pak nilll....
we love u...
agak2...esok dh boleh dengar aznil diwaktu pagi la...


lepas ney dpt la riuh2 waktu pagi....




3 comments:

AISHA SAAD said...

ohh betoll eh. aku lama tak dengarr era since arwah din beramboii pi.
esokk sempat bgn awal nk dgr jugakk. lala

qamar said...

tpi tdi petang.....

zaza said...

mmg la aisha,dia kan sedih mmber dia xde...
kalo za pun sure xde kekuatan nk bkerja,
dh slama ni pun arwah din teman sekerja dia,
mesti la semangt tu sikit sbanyak tergangu..

Related Posts with Thumbnails