Tuesday, November 30, 2010

MAHA 2010

Malaysia Agriculture, Horticulture & Agroculture International Show 2010
Kali ketiga diadakan di Tapak Ekspo Pertanian Malaysia Serdang.
Bermula 26 November 2010 sehingga 5 Disember 2010, ahad ini.
Secara ikhlas, aku sebenarnya berkesempatan ke sana.
Namun, kekangan hal lain menyebabkan aku sudah terlepas dua edisi ekspo pertanian terbesar ini.
Hanya MAHA pertama yang aku pergi, itu pun atas jemputan pertandingan menghias akuarium masa aku tingkatan 3.

Dalam ekspo ini juga, dua jenis padi baru dilancar Perdana Menteri Malaysia.

Tidak ketinggaan juga, Mantan Perdana Menteri Malaysia.
Turut hadir memeriahkan acara ini dengan melawat beberapa booth yang telah dibuka.

Dan ini beberapa gambar disekitar kemeriahan ekspo pertanian ini.










Tengok gambar-gambar MAHA ney teringat aku cita-cita aku nak masuk SMT bukit piatu ambiil kos pertanian terhalang kerana kekangan jarak dan kewangan.
Sebab itu lah aku ter-MEKANIKAL mase sekolah dulu.
Sampai sekarang. Amin.

1 comment:

Anonymous said...

Banyak posting yang saya dapat pelajari.

Related Posts with Thumbnails