Monday, November 15, 2010

Mencari punca kegagalan update blog

Aku kembali, setelah lebih seminggu melesapkan jari dari menulis di blog ini. Dugaan minggu peperiksaan sememangnya menghalang aku mengupdate blog secara giat. Tah kenapa aku berat tangan nak menulis disini buat beberapa hari, walaupun hari-hari aka baca blog orang yang biasa aku lawat. Kalau diikutkan banyak perkara yang berlaku disekeliling aku dan dengan mudah menjadi bahan blog ney. Masalahnya aku juga yang tak tertulis buat masa terdekat ni. Aku tak akan salahkan peperiksaan sebab aku belajar tak lah 24 jam. FACEBOOK terbuka jer.


Kalau nak kata masalah cinta, sejak clash dua bulan lalu, aku memang tak ada masa nak layan cinta-cinta ney. Buat aku parah malas belajar ada lah. Kalau masalah cinta ney, masalah membe-membe aku adalah. hahahaha. Matilah kalau kawan aku baca, kantaoikan kawan ada masalah cinta. hehehe.


Aku banyak sangat berhibur?? Boleh tahan lar. Keluar pagi, malam baru pulang. Selamat lah blog kalau balik malam, penat. keluar dengan member kelas, member debat, member lame aku kt UMP ney. Semua nak lepak lama-lama. 


Tak cukup makan, tak larat update blog?? Macam teruk je alasan tak makan tak larat update. Kalau logik pon, tak cukup rehat, tidor memanjang. Kalau duduk rumah, memang duk baring jer atas katil. bangun-bangun cari lauk kat cafe. Membulatlah badan, bila tah nak bersenam (berangan).

No comments:

Related Posts with Thumbnails