Wednesday, January 4, 2012

OMBAK. OH OMBAK.

Pesanan, mungkin entri ini sedikit pening dan pusing.

Selepas menjadi burung hantu selama lebih 3 minggu, akhirnya malam tadi aku menjadi normal. Berombak rasanya dengan gelombang projek tahun akhir, assignment dan report yang bertimbun macam ape. Selepas review draft report pada SV semalam aku sedikit puas. Sikit jer lagi kene edit, by this evening also can submit final draft report pada beliau. hehe. Thanks my beloved SV.

Bila dah hujung-hujung ney rasa sayang pulak tinggalkan UMP buat jangka masa yang agak lama (6 bulan praktikal di UM kot), tapi lgi la aku berombak nak balik rumah. adelah dalam 3 bulan aku tak balik. MISI untuk dapatkan lesen wajar dimulakan sekarang, kalau tidak mau-mau aku dipijak semua orang. Dah 20 tahun masih belum daftar untuk mengambil lesen memandu. MEMALUKAN.

Pesanan buat semua semasa musim tenkujuh ini. Jauhilah pantai yang berombak.

No comments:

Related Posts with Thumbnails