Wednesday, May 5, 2010

aku anak mak

refleks terhadap rancangan hati lelaki...
topik yg cute sangat...
AKU ANAK MAK
pengacara nya best bangat....
abby fana ney memang sesuai
untuk mengacarakan tentang hal kekeluargaan ney...

tpi..
kalau pengacara jer yg baik...
mane cukup...
topik perbualan juga kene lah menarik jugak...

sebenarnya...
aku terhibur tengok rancangan itu tadi....
tak sangke....
undangannya yg dah berumur juga adalah anak mak...
menarik sangat...

ceritanya dri awal sampai ke tua...
macam mana dirinya menghadapi seorang ibu yang x boleh
berjauhan dari dirinya...
dan sehinggalah berkahwin serta beranak....
bercuti bagai....xboleh xbawak ibunya....
hahahaha...
cute sangat ...
tapi aku x begitu kot....
ssh jer nk jage ibu sebegitu....
lagipon...aku ade adik...

No comments:

Related Posts with Thumbnails