Tuesday, May 11, 2010

ramai suka berkawat

bile cerita pasal sekolah menengah....
mesti semua ade pengalaman berkawat di sekolah.....
kadet polis, pkbm, bomba, pengakap, krs, pbsm......
kalau pompuan.....pandu puteri kot....
hahahahha....
lepas 2...cerita menang sana sini.....
wakil daerah, zon, negeri.....bagai lah....

senang cerita....
sangat ramai kalangan anda memang pernah berkawat.....
aku pon pernah time sek kat rawang dulu.....
kawat PBSM....tapi peringkat sekolah jer lah......
tak cukup stamina nak over-over....
jadi lah....
boleh a jugak nak bercerita.....
daripada xpernah langsong.....
tapi aku selalu mengaku xpernah kawat...
sebab orang tetap anggap aku tak pernah kawat.....
sebab badan kot....(gemok)

tapi dalam aku yang memang malas berkawat...
aku sangat suka tengok kawat....
lagi2 yang ade buat formasi semua....
cantik giler kalau formasi yang kite nak buat 2 jadik....
eh, aku xreti la....
tapi mmg suke tengok kawat formasi....
macam2 jenis dapat jumpe.....

berlagak ade senjate lah...
jalan macam penguin lah....
menari lah...
huh.....puas kot....

No comments:

Related Posts with Thumbnails