Friday, May 21, 2010

dunia yang berbeza

bukan mudah untuk aku jalani...
jalan yang aku pilih ini banyak mengubah kehidupan ku seharian....
dalam tidurku...
waktu belajarku....
masa makanku...
semuanya mengalami perubahan yang bukan mudah untuk aku jalani....

sejenak berfikir....
adakah ini pilihan baik???
suka hati.....
main2.....
mungkin jawapannya dalam hati ku.....

kesannya adakah baik???
buruk....
sekadar sampingan....
bukan keutamaan.....
aku juga yang merasai penilaian terhadapnya.....

penerusan terhadap dunia ini.....
apa masa depan ku????
apa yg ingin ku capai???
apa kekuatannya
apa keperluannya.....
sekali lagi diri sendiri lah penentunya....

namun pengaruh disekeliling mungkin menbantu...
untuk penerusan...
atau proses penamatnya.....

seharian menusurinya....
banyak ilmu baru....
adakah ia harus dihentikan???
atau sepatutnya aku jadikannya motivasi untuk meneruskannya....

*terima kasih buat yang banyak berjasa....
*ape lah aku mengarut di atas ney.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails