Tuesday, December 28, 2010

semua 3

Setelah lebih 15 hari tidak mengupdate blog, kami barulah aku ringan tulang untuk menulis. Cuti semester kali ini memang sangat sibuk buat aku. Kali pertama aku terpaksa menguruskan program untuk ke UTHM. Walaupun terdapat pelbagai kelemahan aku berpuas hati kerana berjaya tiba disana dengan berjaya. Balik UMP nanti aku kene sambung balik kerja yang aku tinggal sebelum balik hari tu. 


Entri kali ni sebenarnya lebih pasal keputusan semester 3 aku yang jatuh lagi. Disaat ramai yang bergembira mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan masing-masing terutamanya UPSR, PMR dan banyak lagi. Nak kata aku sedih, aku puas sebab semester lepas aku tak belajar sangat pon. Kuat giler main sampai 'study week' pon aku dengan budak rumah aku boleh buat 'Game Competition' sesama kami.

Untuk semester 3 ney. aku boleh dapat 3.33 melampau. Mentang-mentang semester 3, pointer pon nk 3 semua. Bagi lah lebih sikit. 

No comments:

Related Posts with Thumbnails