Friday, December 31, 2010

celoteh malam

Esok cuti sempena kemenangan malaysia dalam perlawanan akhir piala suzuki. Aku nak buat apa? ikut jalan-jalan ke KL ke? bosan lah. Buat lenguh kaki jer. Kalau aku pergi jugak, tiga kali dalam seminggu aku ke KL. 

Esok hari jumaat. Jangan ponteng yer semua. WAJIB.

Esok hari terakhir dalam tahun 2010. Dah bersedia untuk menghadapi 2011 dengan azam baru? kalau belum cepat pasang azam. Senang nanti.

Esok nak beli tiket balik pahang. Rasa-rasanya ada lagi tak? kalau habis aku nak balik naek ap? 

Esok nak bangun lambat. Kan cuti. Padahal aku memang tengah cuti. Tapi jangan lupa solat subuh ya.

Esok nak topup kredit phone aku. Semenjak birthday aku hari tu, aku bergantung dengan RM 30 yang celcom bagi ja. Nak beli apa lagi yer? kene fikir sekarang. Senang esok terus cari jer.

Esok nak jadi lagi baik dari hari ini. Boleh? kejap lagi sebelum tidor muhasabah lah. Macam mana nak jadi lagi baik?

ESOK...

No comments:

Related Posts with Thumbnails