Friday, October 1, 2010

Adam Lambert datang Malaysia...


naib juara program realiti paling popular di amerika syarikat
AMERICAN IDOL musim ke 8..
awal tahun yang lalu...
penyandang juara yang menewaskannya dipentas final..
KRIS ALLEN juga singgah ke kuala lumpur bagi promosi album pertamanya..

kini ADAM LAMBERT pula singgah ke Malaysia untuk siri jelajah GlamNation...
pastinya ramai peminat adam lambert ini sudah tak sabar2 untuk menyaksikan pujaan mereka membuat persembahan secara langsung didepan mata mereka sendiri..

......................................
sebenarnya aku xberapa exited nak tengok konsert ney...
xmacam masa Kris Allen dan David Archuleta datang dulu...
memang aku giler nak pergi...
cuma xkesampaian...

kali ney memang aku gelak jer tengok sapa exited sangat nak pergi tengok...
siap ade yang ajak aku drive ke KL...
semata-mata nak tengok adam lambert live in kuala lumpur...

sebabnya...
tah lar...
aku layan jer lagu-lagunya...
cuma aku takut aku menyesal macam persembahan dye kt AMA tahun lepas....
xde lah sehebat perfomance masa american idol dulu....
dengan menari tah paper...
control voice berterabur...
lepas 2 gaya over2...
xminat langsung....
............................

No comments:

Related Posts with Thumbnails