Saturday, October 30, 2010

tidur tanpa selimut di musim sejuk...


Rasanya musim tengkujuh di pantai timur dah mula terasa tempiasnya, seminggu ney aku rasa tiada hari yang tak hujan. kalau tak hujan pagi, petang kompem hujan membasahi bumi. bila hujan-hujan ney, memang nak jumer baju 2 buat saket kepala memikir. jemur dalam rumah, buat serabut rumah, luar rumah basah kene hujan. haizzzzzz



Bila dan musim hujan ney baru aku terpiker yang aku dah nak habis satu sem tak ade selimut. haha. Malam-malam memang aku terjage jer lah pergi berhajat. Itu baru ke tandasnya, belum rasa sejuk yang duk menyusuk ke tulang. Adeh lagi buat aku pening piker sekarang. Tidor petang pon dah rasa sejuk, waktu malam memang merana lah aku rasa. AKU NAK SELIMUT. haha. Itu lah dulu nak jimat sangat tak nak beli selimut. Konon lemak aku dh cukup nak tahan sejuk. Sekali sejuk, merengek-rengek nak selimut.


Esok kalau hari cerah, nak ke kuantan untuk mencari selimut. =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails