Monday, June 21, 2010

bersendat-sendat dalam KTM....

aku rasa ini kali kedua aku ktm ade masalah......
tah kt stesen mane tah ktm ney tersekat.....
so, berjam lah tunggu nak dapat masok train....
sengal....aku sampai pkol 6.50 p.m.
dkt stesen 2 dah sangat ramai org....
mesti tiada train sampai lgsg kot.....
selamat lah sampai pkol 7.30 p.m.
tapi....dalam train 2 dah sangat penuh....
aku rase selamam aku org terakhir masok dengan beg aku tersekat kat pintu....
wushhh..sangat penuh....
dan sepanjang 7 stesen dri UKM ke KL SENTRAL.....
kondisi dalam train sangat sendat sehingga susah nk bergerak walaupun berdiri....


dan selepas 30 minit aku bersesak dalam train....
sampai lah ke kl sentral.....
alhamdulillah.....
plez la ktm....
stesen banyak.....
perkhidmatan macam haram......
hishhh

1 comment:

athirah said...

huhu...mgkn die lebih pd mslh kekerapan train terutama pd waktu puncak...time aku kt matrik negeri sembilan,aku balik dari seremban ke klang n vice versa...pernah gak dh rmai2 bersendat dlm train tu die suh sume turun tunggu train len...sbor aje la...-athirah-

Related Posts with Thumbnails