Tuesday, June 15, 2010

guna facebook tak matang ek??

pabila kurang comment di facebook....
jalan-jalan lah aku di profile kawan-kawan aku...
dan aku terjumpa bende ney....
seorang kawan aku maen application click mouse seperti diatas....
dan kawannya comment yang application tersebut sekadar membuang masa....
dan diakhirnya....yang maen facebook tak matang lar....
mungkin tafsiran aku negatif.....
tapi apa yang dicomment itu agak sinis....

tak fecebook tunjuk ade kerja dan matang????
just nak tunjuk diri 2 baik sangat kot....
berlagak sangat....

sebagai pengguna yang agak tegar....
dengan facebook ney aku still boleh buat kerja....
dan aku mampu mematangkan diri aku dengan melihat pelbagai perangai manusia dalam facebook ney....
kalau tak matag 2 pon...mungkin sebab penyalahgunaan....
tapi ianya hak untuk guna walau apa cara sekalipun....

QF//tolong la hink positif...kalau semua bende nak negatif....
memang xkn jadi baiklah.....

1 comment:

fndrocka said...

just a game..no big deal

Related Posts with Thumbnails