Sunday, June 6, 2010

debaran mentor 4...kumpulan 1....

malam ini...
debaran bagi mentor musim ke 4....
kumpulan 1....
diantara mentor....
mas idayu
joe flizzow
azmeer...
saingan yang cukup sengit diantara 3 mentor ini....
diantara 3 mentor ini mari kita lihat pandangan aku tentang protoge mereka...

1. mentor mas idayu...
    protoge shaq
tekanan sgt dirasai protoge ney....
bermentorkan juara musim lalu....
dan aksi yang memalukan minggu lalu....
sukar buat shaq untuk buat yang terbaik malam ney....
tapi...
aku lagi prefer kalau die ney layak ke separuh akhir....
walaupun suara die agak biasa...
for me...
nothing special about this protoge...

2. mentor azmeer
    protoge nani...
jika didengar skali...
suaranya sangat merdu....
tapi bila lenggokan suara dilebih-lebihkan...
nyanyiannya yang baik bertukar sebaliknya....
harapan ke separuh....
aku tidak meletakkan sebarang harapan buat wanita ini....
cuma azmeer cuba menjadikan nani seorang superstar....
tapi ianya bukan semudah disangka....
aku suke suaranya....
tapi azmeer cuba untuk mempelbagaikan gaya nyanyiannya....
tapi xde kesan pon....
sama saja...

3 mentor joe flizzow
   protoge ila...
favourite untuk malam ini kot....
imej yang dibawa...
dengan nyanyian mantap...
cukup untuk menjadi peserta pilihan aku dan kakak aku untuk layak ke separuh akhir....
cuma aku berharap...
malam ini...
persembahan nya akan memberi keyakinan penuh malaysia untuk mengundinya...
cewahhh....
go ila....

1 comment:

Unknown said...

ILA DAMIAA
my peberet nieh.. hehe..
well, i know ila akan ke sparuh akhir.. ;)
kite tunggu n lihat mlm nie.

Related Posts with Thumbnails