Wednesday, July 14, 2010

Disebalik FIFA WORLD CUP 2010......anda dapat apa?

sepanjang 1 bulan kita bersengkang mata menyokong pasukan pilihan kita. ade yang kecewa, ada juga yang gembira apabila pasukan pilihan mereka menjadi juara. walaupun piala dunia kali ini agak mengejutkan. dengan saingan sengit pasukan bertandingan disamping keputusan yang sangat diluar jangkaan.

disebaliknya, bagi peminat pula. apa yang mereka dapat.
terutamanya pengalaman buat tahun ini.


PAUL SI SOTONG KURITA
aku rasa sotong merupakan salah satu perkara yang paling popular sepanjang piala dunia, selain pemain yang berjaya mencuri perhatian dengan permainan menarik seperti thomas meuller, diego forlan dan david villa. sotong yang buat ramalan perlawanan ini cukup mendapat perhatian dunia. aku rasa semua ramalannua tepat belaka. naseb jer 2.


BURUNG HIJAU YANG MENYIBUK
haha, apelah. publisiti murahan punyer pemilik burung ney. bajet nak lawan-lawan teka. akhirnya, ramalan burung ney salah. apelah. buat macam gempak. nak lawan sotong. buang masa jer. burung penyibuk ney hanya popular di perlawanan akhir. tah kenapa tah nak siar jugak pasal burung ney.


TAK TIDUR MALAM
kat malaysia ney....siarannya lambat sket....2.30 baru mula....lambat wo.selalunya pkol 12 orang dah masuk tidor. ini 2.30 baru mula...habisnya...dekat pkol 5 baru lah masok tidor.. kalau yang takut tak solat subuh tu. tak de lah nk tidor.

>>BERSAMBUNG UNTUK KE KELAS..
PKOL 10 D PEKAN....AKU X MANDI LAGI....
HABIS LAH~

No comments:

Related Posts with Thumbnails