Saturday, July 31, 2010

minat terbaru

sejak akhir - akhir ini...
terutamanya semenjak sem 3 ney bermula....
aku rasa macam laen sangat.....
hidup rasa laen jer....
ade sahaja yang tak kena....
tah la...
kenapa tah....
aku redha jer....

namun, dalam kebengongan yang aku hadapi.....
ada lah juga cara ceriakan diri....
iaitu...
cari gambar yangg comel-comel....
letak sebagai profile picture di facebook aku....

hari 2 gambar ini....


dan tadi jumpa pulek.....


comel jer kartun ney.....
tenang sket hati aku ney....

nak cari lagi lah...
boleh buat koleksi di facebook aku....
http://www.facebook.com/qamaruddinmohdfauzi
kalau nak jadi kawan...
add lar.....

2 comments:

Pena Crystal said...

ahaks..comey2 profile pics.=p

Unknown said...

comeyy lor... nk add!! nak add!! hehe..

Related Posts with Thumbnails